Vítejte na našich stránkách svatba s radostí. Mé jméno je Lucie Dufková a jsem certifikovaná svatební koordinátorka s 3 letou praxí. Ke svatbám jsem se dostala jako host na svatbě, nabídla jsem se, že pomůžu s koordinací a od té doby se svatby staly mou nedílnou součástí. Nemám svatební agenturu a nedělám svatby jak na běžícím páse. Preferuji spíše méně svateb, ale za to s naprostou precizností a empatií.
Svatba má být jedním z vašich nejkrásnější dní ve vašem životě a vzpomínky na ni mají být jedinečné a nezapomenutelné. Vše naplánovat a zařídit, ale zabere hromadu času a stojí hodně práce. Mnohdy mají snoubenci plno nápadů, mnoho představ a přání až se v tom ztrácí. A přesně v takových případech je dobré mít vedle sebe někoho, kdo se s vámi zastaví a pomůže si všechny myšlenky ujasnit a sjednotit. Nabídne Vám pomocnou ruku při výběru dodavatelů, poskytne cenné rady při výběru svatebního místa a stylu svatby, projde s vámi rozpočet svatby, sestaví s vámi harmonogram celého svatebního dne a připraví vás na váš svatební den, tak aby vás nemohlo nic překvapit.
Služby
Předsvatební přípravy
Předsvatební přípravy jsou nedílnou součástí naší spolupráce. Poskytnou nám ideální příležitost se lépe poznat, pochopit a převést vaše sny a přání ve svatební den do reality. Mou prioritou je vždy zrealizovat vám svatbu přesně takovou jakou jste si vysnili. Po celou dobu příprav vám budu k dispozici na emailu či telefonu. Kdykoliv se na mě, tak můžete obrátit. Nejlepší je samozřejmě osobní kontakt, takže kdykoliv se s vámi ráda i setkám.
Služba předsvatební přípravy zahrnuje
-
1 x konzultační schůzka 3 hodiny
-
sestavení rozpočtu svatby
-
výběr svatebního místa
-
styl svatby
-
kontakt na ověřené dodavatele
-
sestavení harmonogramu svatebního dne
-
předání now-how na základě několikaletých pracovních zkušeností
Hodinová sazba 500 Kč
Dekorování svatebního obřadu
Plánujete si své „ANO“ říci na louce, na lesní mýtině, na zahradě, na zámku či na statku? Nic pro nás není problém. Rádi vám poskytneme veškeré vybavení a zajistíme výzdobu na tento životní okamžik kdekoliv. Vybírat u nás můžete z několika slavobrán a obřadních stolků. Sebe menší detail tvoří dokonalý celek. Proto Vám také můžeme nabídnout zápichy do uličky zdobené květinami, lucerničky, svícny, šifony a umělé květiny na slavobránu, polštářky či krabičky na prstýnky a mnoho mnoho dalšího.
Služba dekorování svatebního obřadu zahrnuje
-
1x konzultační schůzka
-
výběr svatebního stylu svatby aby ladil s místem obřadu
-
zajištění dekorací ať už vlastních či námi půjčených
-
dekorování svatebního obřadu
-
dovoz a odvoz dekorací v den svatby
Tato služba je ideální pro svatby, kdy máte svatební obřad jinde než svatební hostinu neboť obsahuje dovoz dekorací, jejich instalaci a deinstalaci po svatebním obřadu.
Cena služby je 3 500 Kč a nezahrnuje cenu pronájmu půjčených dekorací.
Dekorování svatební tabule
Při dekorování svatební tabule se vždy řídíme vašim vybraným stylem svatby a vámi zvolenými dekoracemi. Našim úkolem je zajistit aby vše bylo na svém místě, dekorace tvořily ucelený celek, jednotlivě se doplňovaly a vykouzlily nezapomenutelnou atmosféru nejen pro vás ale i pro vaše hosty. Opět vám nabízíme široký sortiment pro jakýkoliv styl svatby. K dispozici budete mít různé svícny, vázičky, běhouny, květinové dekorace a samozřejmostí jsou také potahy na židle, mašle na židle popřípadě ubrusy. Pokud však již máte nakoupené dekorace a z časových nebo jakýchkoliv důvodů chcete s dekorováním pomoci, určitě se na nás obraťte. Rozhodně netrváme na to, abychom chystali svatbu pouze s našimi dekoracemi.
Služba dekorování svatební tabule zahrnuje
-
1x konzultační schůzka
-
výběr stylu svatby
-
výběr a ladění dekorací
-
zajištění dekorací vlastních či námi půjčených
-
dekorování svatební tabule
Cena služby je 60 Kč za osobu (místo u svatební tabule). Cena nezahrnuje pronájem půjčených dekorací.
Koordinace obřadu
Nejdůležitější část celého svatebního dne je jistě svatební obřad. Pokud nechce využít služeb svatební koordinátorky na celý svatební den, určitě doporučuji mít ji alespoň na obřad. Jistě se shodneme, že si nepřejete aby někdo z Vašich hostů nevěděl, kde se koná obřad a nedej bože promeškal vaše „ANO“.
Služba koordinace obřadu zahrnuje
-
1x konzultační schůzku
-
příjezd na místo konání obřadu hodinu před jeho začátkem
-
uvítání hostů
-
myrtování svatebních hostů
-
seznámení s harmonogramem obřadu
-
spolupráce s matrikou
-
asistenci fotografovi kameramanovi
-
usazení hostů k obřadu
-
obsluhy hudby k obřadu
-
dohled nad hladkým průběhem obřadu
-
dle domluvy zajištění svatebních zvyků po obřadu
-
koordinace přesunu hostů ke svatební tabuli
Cena služby 3 000 Kč. Časová náročnost 3 hodiny.
Koordinace svatebního dne
Jestliže váháte, zda si zajistit koordinaci svatebního dne, zkuste si odpovědět na následují otázky.
-
Chcete hladký průběh svatby, mít informované hosty aby věděly co se bude dít a co je pro ně připravené?
-
Chcete si svůj den naprosto užít a neřešit žádné nepříjemnosti či starosti?
-
Nechcete na nikoho z Vašeho okolí hodit tuto zodpovědnost, protože chcete aby si to všichni užili společně s Vámi?
Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, tak jste na našich stránkách správně! Mým hlavním úkolem na vaší svatbě je aby váš velký den proběhl hladce a naprosto dle vašich představ. A nemluvím jen o dekoracích, ale za velmi důležité považuji aby i Vašim hostům nic nechybělo a užívali si svatbu stejně jako Vy. Vždy se snažím dohlížet na klidný průběh svatby, ale také předvídat a eliminovat veškeré zádrhely.
Služba koordinace svatebního dne zahrnuje
-
3x konzultační schůzka
-
sestavení harmonogramu svatebního dne
-
koordinace dodavatelů (fotograf, kameraman, matrika)
-
zajištění výzdoby svatebního místa a hostiny
-
uvítání hostů
-
myrtování svatebních hostů
-
dohled nad hladkým průběhem obřadu
-
zajištění svatebních zvyků po obřadu
-
koordinace přesunu hostů ke svatební tabuli
-
organizování odpolední zábavy pro vaše hosty během focení novomanželů
-
dle domluvy ohlášení krájení svatebního dortu, první tanec, svatební hry
Časová náročnost 10 hodin. Cena služby od 15 000 Kč.
Fotokoutek
Fotokoutek je jedna z nejlepších možností, jak vytvořit zábavu pro své hosty. Navíc spolu s naším košem plných rekvizit si vaši hosté užijí plno zábavy a spoustu nezapomenutelných vzpomínek.
Služba dekorování fotokoutku zahrnuje
-
instalace konstrukce pro fotokoutek
-
zavěšení pozadí
-
instalace světýlek
-
dekorování dle vašeho přání
Cena služby 1 000 Kč.
Chill zóna
Chill zóna nebo-li odpočinkový koutek se stal již nedílnou součástí pomalu každé svatby a těší se velké oblibě. Nabízí vašim hostům příjemné a klidné posezení mimo hlavní dění oslav. Je to místo, kde si hosté mouhou v klidu popovídat, vstřebávat emoce, vyzout boty, vlést si pod deku a relaxovat.
Služba dekorování chill zóny zahrnuje
-
montáž dřěvené konstrukce
-
usazení palet, jako piknikového stolku
-
umístění polštářků, dek
-
dekorování dle vašich přání
Cena služby 2 000 Kč.