Časté dotazy
Objednávky
Mohu objednávat zboží telefonicky nebo přes e-mail?
Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na nás na telefon (+420) 775 438 933 a to 7 dní v týdnu od 8:00 do 18:00.
Jak mohu stornovat již odeslanou objednávku?
Objednávku můžete stornovat e-mailem a to na info@svatbasradosti.cz . Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi nás kontaktujte na telefon (+420) 775 438 933, kde vás budeme informovat o následném postupu.
Platby
Chci platit bankovním převodem, kdy dostanu kontaktní údaje?
Po vystavení faktury vám dorazí na e-mail fakturační údaje, kde budou uvedeny podklady pro platbu. Podklady vám budou zaslány do dvou pracovních dnů od uskutečnění objednávky - jakmile bude prověřena dostupnost zboží a objednávka připravena k odeslání. Máte tedy jistotu, že veškeré zboží, které zaplatíte, je skladem a připraveno k odeslání.
Jak dlouhou dobu mám na zaplacení objednávky při zvolení platby předem na účet?
Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat, zda máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám nepodaří vás kontaktovat, bude objednávka posléze stornována. Potřebujete-li delší lhůtu pro uhrazení objednávky, připište tuto informaci do poznámky k objednávce.
Doručení objednávky
Jaká je dodací doba zboží?
Objednávky expedujeme co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budeme Vás o této skutečnosti informovat. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.
Kde mohu sledovat svou zásilku?
Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce.
Jak postupovat, když jsem zásilku nemohl převzít, ta byla odeslána zpět odesílateli a já mám o ni stále zájem?
Kontaktujte nás na telefonním čísle (+420) 775 438 933. Zde vám sdělíme nejvhodnější postup.
Jak mám postupovat v případě nedoručení zásilky?
Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a její předání přepravci, kontaktujte nás prosím prostřednictvím telefonu (+420) 775 438 933 nebo e-mailu info@svatbasradosti.cz.
Jak mám postupovat v případě, že mi bude doručena poškozená zásilka?
Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte nás, nabídneme vám možnosti řešení této situace.
Odeslali jste mi zboží, ale v době doručení nebudu na dodací adrese. Co teď?
Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.
Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?
Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce.
Reklamace, výměna zboží a odstoupení od kupní smlouvy
Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde.
Jak mám postupovat, když chci nějaké zakoupené zboží vyměnit za jiné?
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@svatbasradosti.cz nebo telefonu (+420) 775 438 933 (po - pá 8:00 - 18:00).
Co mám dělat, když je nějaká položka v přijaté objednávce vadná, chybně dodaná, nebo v objednávce zcela chybí?
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Kontaktuje nás prostřednictvím e-mailu info@svatbasradosti.cz nebo telefonu (+420) 775 438 933 (po - pá 8:00 - 18:00).
Jak správně využít svého zákonného práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu?
Přesné informace o správném postupu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.